Laman Qaseh Sueci

laman ini terbina atas rasa rindu..rasa kasih..rasa sayang..rasa cinta …dan rasa bahagia…mengingatkan ttg dirinya

Kau Kekasihku Ogos 4, 2011

Filed under: koleksi puisi cinta — sueci adlishah @ 3:52 pm
Tags: , , ,

Kekasihku

kususuli hasrat hati

yang terpaut

oleh rentak dan tari puisi

kudekati tulus hatiku

yang sedia menerima seadanya

apa saja yang kau dambakan

tidak pernah aku berkecil hati

dan kamu

separuh dari tapak tangan

yang mengaminkan

kebahagiaan

kita bersama

sungguh pun terpisah

di langit nan tinggi

dan aku tertegun di padang padang

dan tanpamu aku kehilangan sesuatu

walaupun setangkai kecil bunga

walaupun sepotong kata kata

yang tercicir ketika kau berlari

aku sungguh bahagia

mengutipnya kembali

Kekasihku

dengarkan kataku

tidak mungkin aku menulis

jika tidak kutulis dengan hatiku

tidak aku tujukan pada sesiapa

melainkan hanya buatmu

tidak aku mencinta

jika tidak hanya padamu

dan aku akan tetap seikhlas itu

membantu

menurut apa saja mahu mu

mendengar dengan setia

menemani

sampai akhir waktu

 

Tinggalkan Jawapan

