Laman Qaseh Sueci

laman ini terbina atas rasa rindu..rasa kasih..rasa sayang..rasa cinta …dan rasa bahagia…mengingatkan ttg dirinya

aku bukan siapa siapa April 15, 2010

Filed under: 1 — sueci adlishah @ 1:51 pm

ternyata aku bukan siapa-siapa..
cuma sekeping hati yang kosong
yg makin membeku dengan kedinginanmu
tapi kenapa harus kuungkit semua tingkahmu..??
sedangkan kusudah sedar diriku bukan siapa-siapa bagimu..
kuingin tertawa dengan kebodohanku..
tapi yang ada padaku cuma linangan airmata..
mengalir dan terus mengalir..
seperti taburan garam diluka hatiku..
siapa dapat mengerti perasaanku..
kerana aku BUKAN SIAPA-SIAPA pada sesiapa..
dan sampai bila pun aku kan tetap bukan siapa-siapa..
hati semakin mati..jiwaku telah hilang tidak tercari..
mungkin sudah tenggelam di laut lepas..
tak sempat menyeberang ke tanah seberang ..
AKU MASIH BUKAN SIAPA-SIAPA..
segala yang kucurah cuma sia-sia..
betapa sakitnya sakit yang ku rasa..
kerana selalu menjadi orang yang bukan siapa-siapa pada sesiapa..

 

Tinggalkan Jawapan

