Laman Qaseh Sueci

laman ini terbina atas rasa rindu..rasa kasih..rasa sayang..rasa cinta …dan rasa bahagia…mengingatkan ttg dirinya

`~perutusan hati~ Januari 22, 2010

berapa lama mestiku nanti

sinar cahaya matamu

gemerlap bagai bintang

menghiasi malam

malam yang menuntun diriku

berapa lama mesti ku tunggu

lontaran suara dari bibirmu

memecah hening taman

taman syurgawi

pada sebuah hati yang sepi

penantian suatu siksa

yang tidak tertanggung

oleh tubuh ku yang kering dan layu

kepastian suatu penawar

dalam suka dan duka

yang meniti hidupku..

Assalamu’alaikum Sygku….apakah kau sudah lena tidur di sana..alhamdulillah akhirnya penantian dan harapan ku terjawab dan terbalas jua..Sygku..kenapa masih lg gk sembuh batuknya..diriku jadi makin khawatir sama Syg tuh..jangan banyak bicara,nanti tambah parah tekaknya..banyakkan minum air masak Sygku..Syg tuh selalu aja kurang minum..jadi gimana mau cepat sembuh..jadi dengar dan ikut pesan doktor..dan lagi satu kurangkan makan yang minyak-minyak..jangan degil loh..demi kesihatan Syg juga kan..

Sygku,tau gak..sejak Syg sampaikan berita gembira itu,seluruh keluarga di sini udah gak sabar nunggu tetapan tarikhnya..masing-masing udah gak sabar mau ke majlis kita yang di Bandung..hehehe..bahagia sekali rasanya..seperti seluruh keluarga udah siap memberi restu mereka pada kita..

Sygku,jangan khawatir diriku di sini,segala persiapan,alhamdulillah berjalan lancar..cuma nunggu tarikh konfirmasi aja dari pihak Syg..jadi nanti bisa booking kartu undangan,photographer sama catering..oh..lg satu bisa booking flight sama hotel awal-awal..hehehe..maklum saja Syg..melibatkan ramai org..jadi harus dirancang terlebih awal..

Sygku,seperti selalu ku mohon agar Syg selalu dilindung bawah rahmatNya..semoga Syg cepat sembuh..terus cintaiku seperti ku mencintaimu…ok Sygku…dan lagi satu pesan buat Syg,jangan nakal-nakal di sana ya..ingat cctv selalu mengekormu kemana aja..hehehehe..emmuaahh..sampai di sini dulu ya Syg..insyaAllah esok kita ketemu lg di warkah berikutnya..tak lupa salam sayang buat keluarga di Bandung..specially buat mama,abah,mami,irma dan daanya..

yang meniti bahagia,

kekasihmu,Fazie ♥ :-* 

 

Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s