Laman Qaseh Sueci

laman ini terbina atas rasa rindu..rasa kasih..rasa sayang..rasa cinta …dan rasa bahagia…mengingatkan ttg dirinya

selamat siang cinta.. Januari 19, 2010

Filed under: selamat siang cintaku,warkah cinta — sueci adlishah @ 2:22 pm
Tags: ,

Bismillahirrahmanirrahim..

dengan nama Allah kumulakan bicara

syukur atas segala rahmat kurniaanNya

Dialah tujuan hidup kita

redaNyalah yang dicari

samada di dunia maupun di akhirat nanti..

Wahai Allah pemilik kesucian tanpa noda dan cacat,

kumohon padaMu,kiranya Engkau berkenanlah

menurunkan Quddus Mu kepadaku

agar dapat ku bersihkan hati dan fikiranku

daripada segala fikiran negatif padaMu mahupun seluruh makhlukMu

jgn Kau biarkan aku merasa bersih dan suci

atas apa yang aku ucapkan dan aku lakukan

padahal Engkau tahu apa yang ku ucapkan dan lakukan itu

sangat Engkau benci

namun Engkau mendiamkan

kerana Engkau tahu batas-batas akalku..

  

Assalamualaikum Sygku…alhamdulillah kita bisa bertemu lagi di warkah kali ini..semoga Allah panjangkan umurku lagi untuk ku terus berbakti dan bisa kukhabarkan lagi rasa cinta dan rindu ku ini..

 

Sygku..hanya kau yg kupilih diantara segala isi dunia,takkan kubiarkan kau duduk berduka,hatiku tak lain umpama pena dicelah jemarimu,kaulah penyebab gembira dan sedihku..Sygku..terkadang dalam diriku tumbuh duri,berselang pula dengan mawar berseri,namun kutetap melihat kepada indahnya mawar tadi..

tidak kupeduli duri kerna kubisa cabutkan ia pergi..

 

Sygku..dalam jiwaku tempat kau mencelup warna..warna ceria,indah dan berseri maupun warna kelam dan sepi..kerna itulah warna cintaku ini..

 

Sygku..kaulah yang pertama dan terakhir…dan kau jugalah yang menjadikan penghabisanku lebih bermakna daripada awalku..aku tak memiliki apapun selain yang kau berikan padaku..semoga kau tetap bisa terima diriku apa adanya..

 

Sygku..izinkan ku jadi segalanya untukmu..

disaat ada kebencian dihatimu,biarkan aku menebarkan cinta untukmu..

disaat ada kelukaan dihatimu,biarkan aku menjadi penghibur laramu..

disaat ada keraguan di hatimu,biarkan aku menyelitkan keyakinan padamu..

disaat ada putus asa pada dirimu,biarkan aku dakapkan harapan untukmu..

disaat ada kesedihan di hatimu,biarkan aku kongsikan segala kebahagiaan denganmu..

disaat ada kegelapan menyelubungimu,biarkan aku menyinari hidupmu..

 

Sygku..sama- sama kita terus berdoa dan tawakal padaNya ya..semoga segala urusan kita berjalan lancar.. Sygku..jangan pernah merasa kecewa atau sedih lagi,ikhlaskan diri terima  segala dugaanNya..Sygku..jangan pernah jatuhkan airmata lagi kerana sedih..tp jatuhkanlah airmata kerana  kau bahagia..

 

Sygku akhir kata di warkah ini..seperti selalu pesan-pesanku untukmu…jaga dirimu..juga kesihatanmu..jangan kau khawatirin diriku…aku kan baik-baik saja di sini..Sygku..aku kan selalu merinduimu..kan selalu mencintaimu..dan Sygku..jangan kau lupa titipkan salamku buat keluarga di sana..kerna kurindu juga pada mereka..

Salam mesra di angin lalu..semoga bisa menyentuh pipimu..tanda kumenyapa wajah kekasihku..

 

yang menanti di pantai cinta,

kekasihmu,Fazie..♥

 

Tinggalkan Jawapan

