Laman Qaseh Sueci

laman ini terbina atas rasa rindu..rasa kasih..rasa sayang..rasa cinta …dan rasa bahagia…mengingatkan ttg dirinya

Aku Ingin Bersamamu… Disember 21, 2009

Filed under: aku ingin bersamamu — sueci adlishah @ 2:32 am
Tags: , , , ,

Aku ingin bersama mu …

Mungkin kita tidak terlalu saling mengenal …

Tetapi di dalam hal ini , biarkan waktu yang berbicara

Jika kamu percaya apa yang telah ku lakukan selama ini …

Kuharap kau dapat memakluminya

Hidup ku mungkin takkan panjang …

Tetapi cinta ku …

Akan selama berakhir nya waktu dunia ini …

Jangan kau anggap ini hanya lah rangkaian kata …

Setiap huruf , setiap kalimat , ini adalah perasaan ku …

Perasaan di mana aku mengagumi mu …

Perasaan di mana hati ku tertuang dalam puisi ini …

Dan jika ku memilih …

 Aku memilih untuk bersama mu …

 Walau hanya sekadar sekejap cuma …

 

Tinggalkan Jawapan

